Nu fortsätter kvällen...

har precis läst lite. 50 sidor ungefär så ska ta pause. är tröt ikväll vet inte varför. vissa kvällar e jag pig och andra som denna bara tröt. har väll sovit lite.

slog in julklappar innan med viktor. blev helt mysigt när man sat mitt i mot varndra och skickade saxen i mellan hella tiden hehe. jag slog in till pappa, pernilla, mamma och viktor då. när jag slog in till honom fick han inte vara här dock. jag undrar vad jag ska få av viktor. föra året fick jag björn borg trosor. det var uppskatat. fast igentligen undrar jag vad jag ska få av alla typ hehe... men så det ju man e nyfiken. jag gillar julafton med mat och presenter. men det blir bara mycket o så om det finns barn med. det finns det inte i år. det blir jag, mamma, linus och viktor hemma hos oss. så blir litet men antagligen bra.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!