Utgång i kväll

hej nu är det måndag kväll... Tette har frågat mej nu i 2 dagar om jag vill med ut. men inte haft pengar lixom. så frågade hon igen idag. så blev jag så okej hade ju varit kul :) plus Tette sa att det var gratis inträde. hoppas det nu. Så blir Brizze i kväll med ett stort gäng mäniksor. Viktor ska också med fast att han jobbar i morgon strakt av honom. annars ska Axel, fredrik, micke, andersson, niklas plus kommpisar till dom med. sen kanse ska My med också hade varit roligt. jag försöker få tag på Tilda men hon svara inte synd. en rolig sak är att jag och viktor ska festa varnan dag nu denna veckan. i förgår var vi på pubben ju. idag på brezze. på onsdag på privat fest fira nyår. fredag ska vi till soifa och saras 20 års fest. mycket på en gång men det är roligt.

Annas ska jag strax äta mat. för det måste man ju.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!