Pinsamt

I dag på förestälningen så satt vi längst back men man såg jätte bra ändå. Tur det, för var lite orlig innan. Men där långt frame satt det en kille som var jätte full satt och skrek ibland och på slutet så kräkte han visst o det är ju pinsamt...

Annars var förestälningen toppen :D alla var duktiga... Men roligast var Sorans sång till Björn :D... Man fick inte filma eller ta kort det förstår jag annars hade det ju varit på youtube direkt hehe...Björn hade mest skämt om kräk det var okej men man har set bätre av honom i parlamentet och melodifestivalen :D kommer nog alldrig glömma i våras man sitter i Göteborg på delfinalen där och när man såg Björn första gången när han dansade och det som man satt och skratade. Sen en vecka senare andra delfinalen när björn flög och han frågade efter en liten flicka i publiken och där kommer studio mannen upp som jag garva han enh liten flicka? Men det var ju menat så... Jag känner studio manen lite imed att jag varit med varjie år i Göteborg nu. Lite av en tradison :D... Den ska inte brytas hehe.. i vår kommer mellodifestivalen äntilgen till Malmö igen!!!! Tänk jag ska ha min pappa i malmö i 1 vecka och jag får gå och kolla på repen o sådant :D kul kul... Nej, nu känner jag för o se gamla klipp på youtube med björn :P hej så länge
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!