Rolig historia jag fick

3 tjejer träffas. En gift en förlovad och en singel. De bestämmer sig för att praktiskt pröva hur man bäst förför en man. De ska alla ta på sig body i svart läder, högklackat och ha välmålade förföriska ögon. I den utstyrslen ska dom sen möta dejten/gubben när han kommer hem…

Dagen efter möts de igen och berättar om testets resultat.

Singeln: När min dejt öppnade dörren skrek han vilt och vi älskade 4ggr på raken direkt på golvet!

Förlovade tjejen: Han blev tokig av lycka, kysste mig överallt och vi älskade 2ggr på rad!

Den gifta: Min gubbe kom hem, slängde sig på soffan, tog fjärkontrollen och sa ”Hörru batman! Vad blir det till middag?”

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!