Upptatering

Hej alla...
Idag var man i skolan och på vår första lektion (kommunikation) ville vår lärare ha någon som kunde stå för barn och fritids programet nästa torsdag. Inne på meshalarna i Malmö. och det är 9or och iv program som kommer att komma för att kolla in alla skolor och program. Jag kommer stå där mellan 12.30 till 15.30 på torsdagen. Så går du i 9an i Malmö och ska ditt vid den tiden kan du få träffa mig och ha frågor om barn och fritids programet eller om Heleneholm. Jag tycker detta ska bli roligt faxtiskt. Men nu ska jag fixa en bild som ska lämnas in i morgon på bilden. Man ska ritta av något i sitt rum som är personligt. jag hade tänkt mobilen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!