hihi

 nu har man sutit här och lysnat på musik och snackat med en tjej på msn som jag nys lärt känna lite gran. visade sej vi bor när lite roligt :)... plus hon värkar jätte trevligg.. vi gillar samma saker också som high school musical hihi...

Det var mysigt men fickan.. blev på mobilia som vandligt experso house :P i morgon är det helg :) yes!! då får man ta de lungt sova länge och så. så annars ska viktor och jag vara i morgon och på lrödag ska jag plugga med tilda och sen sitta barnvakt hella kvällen. söndag inget planerat än. så det är min helg.

prov i morgon önska mej lycka till. plus man börjar 12.10 så sov morgon yes... 1 lektion instäld.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!