Blev jobb

Sov inte alls bra igår natt. Vaknade hella tiden och vet ej varför, så fick ju igen djuppsömn. På jobb gick det bra kände mej inte alls så himla tröt. Sedan var där inte så många barn idag. Så blev inte så rörigt. Aså jag måste hämta min bok och pappret med praktikuppgifterna i skolan för allt ska vara klart på fredag. Under dagen har jag fått ont i öronen men bara så där i bland konstikgt. Tur jag har lov nästa vecka så man kan villa upp sej in för skolan sedan. Man ska vara utkläd på fredag vi ska ha fest på förskolan. Funderar på något jag kan vara har ni något förslag? Men nu ska jag in i duchen o sedan läsa o sedan sova. puss hej
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!