Dagen efter...

Dagen efter är man tröt... Viktor ska sluta kl 14.00 och ville jag skulle komma till stan. Men jag orkar inte. Så han kommer nog hem snart. Viktor har en killkompis som kan massor om desing så här kanse kommer upp en snygg snart om jag har tur :D... Tette bjöd med mej på magasinet på lördag men vi får se om hur det blir med det :P... Igår var det så roligt.. Kvälen började med att man tog bussen in med Paula till konsärhuset mötte upp hennes vän På bussen så sa någon hej Julia, jag tittade back såg ingen jag kände sedan började någon ropa mitt namn så stälde mig upp, så sa hon visst känner du min syster? jag bara chit känner igen henne men från var. så frågade snällt vem de var? så sa hon malin och jag bara jusste hehe. Sedan satte jag mej ner och tänkte jag följer Malins blogg på bloggkoll men vi brukar inte ses direkt men alltid kul och bli igenkänd. Så hej Malin om du läser :P. Sedan efter ett bra tag kom Tette, Andersson, Mickeael, Marcus och chara med bussen... Då gick vi till Deep, det visade sej vara i en kälare. Golvet var halkigt och massa löv. Men det var endå mysigt. Vi fick champange och chips och godis, Fanns även potatis salad och kasler och äta. Japp så är det när man kommer in vipp. Anderssons bror var med och hyrde lokalen. Blev även mycket dansande med alla vännerna... En toppen kväl. Synd bara att viktor inte kunde komma.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!