Hänt en del

Först har jag ju set HSM 3 på bio i fredags med Viktor. Filmen var suverän. Man hade höga förväntningar imed allt dom sakt på interjuver och sådant. Är du ett HSM fan måste du se denna film på bio. Fickade med farmor också och köpte saker till ett broderi som jag börjat på. Två små sötta igelkotar på en bänk som pussas. Lördagen hände inget speciellt. Idag söndag fick jag vetta att Pernilla är gravid jag ska få ett syskon. Blir i ungefär Maj månad. Jag är väldigt glad. Tänk en liten syster eller bror :D.. Helst vill jag ha en syster har ju drömt om det. Men en bror blir också fint. Nu e jag tröt och ska sova men skriver i morgon har ju lov nu. hehe god natt
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!