Idol

Så då är första delen av idol klar.. Har varit bra idag typ ingen mer än Lars som gjort bort sej. Tycker inte det passar i Idol att göra perodi förutom om man skulle hyra in någon som johan glans eller så. Men det brukar dom inte göra heller. Plus Lars säger han inte vill vinna. Men mina favoriter är Kevin och Alice :D dom är bäst... Okej Kevin kan inte sjunga så bra på svenska men på engelska jag mins när jag var live (första fredagsfinalen) när han sjöng Nathalie det är sådan låtar han bör göra sedan i sin kariär ;) Tycker det är roligt att Charlotte pareli är gäst juri.. sedan är nya jurin mycket bra. Vet inte dom det är dom eller så men svenska idol är mer likt Americas idol och jag gillar deras konsept. Ja årets idol är nog bästa sesongen hitils i sverige.. okej jag gillade 04 och 05s seonger också... sämsta sesongen var 07.. Plus iår jobbar pappa på live sendningarna :D han är ljudtekninker...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!