Kom hem sent

Jag var hemma vid 21.00 idag så missade bonde söker fru. Så ska kolla om man kan se programet i morgon på tv4.se hehe. Först jobbat sedan suttit barnvakt idag. Jag är rent slut i kroppen och tröt. Så ska strax sova. Vad har ni gjort idag?

Varje gång jag ser på Extrem mekover: home adison blir jag så rörd börjar nästan alltid gråta. Tycker om det programet mycket. Ikväll såg jag om en familj med 3 barn 2 av dom var rulstolbundna. Brukar vara vandligt med ett barn eller förälder som är det. Men två på 1 familj blir ju extra jobbigt. Sedan fick dom träffa Jonas Brothers fuskigt hehe.

Nu ska jag sova ni får ha det så fint och tack för trevliga kommentarer
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!