Nervös

Har läst halva frida tidningen nu detta nr är bra. Sedan har jag pakat tills i helgen. Ringt pappa och kollat om han hämtar oss på flyggstasionen i morgon. Så nu har jag bara 1 sak kvar på min göra lista. Ta ett välförkänt bad :D Tänkte ta bublor i och så hihi. Uche är nervös in för flygningen i morgon, är så himla åksjuk. Det är inte roligt för åksjuktablet hjälper inte äns på flygget. Hoppas hoppas det ska gå an. hörs nog inget i morgon så ni vet. först jobb, resa till Stokholm och sedan blir det idol live ;)...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Ska du kolla på idol? roligt, han robin bengtsson kommer härifrån jag bor o han går i min systers klass =) hehe

2008-10-10 | 11:58:44
http://malviina.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!