Sjuk igen..

Det är så tråkigt och vara sjuk.. Började i torsdags med lite hosta.. Igår blev den så djupt ner i lungerna. Därför man inte orkar så mycket. Ögonen är så tröta. Men Viktor tar hand om mig så mycket han kan snäll han är :D

Att sitta barnvakt gick bra idag. Förutom hostan och att jag frös. jag var med flickorna på deras tenis och sedan gick vi hem till dom och såg på madiken och sedan lotta. Dom hade alla Astrid Lindgrens filmer. Det är bra man kan köppa alla så ihop tycker jag. Säkert dyrt men värt det. Jag älskade många av dom filmerna som liten och än idag.

Såg idag nu nys att alfal 1 bevakar min blogg genom bloggkoll. Jag blir så himla glad :D Nyfiken e man på vem lilla du är hihi..

Ha de fint kram
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!