Dag 1

 Nu är denna måndag förbi. Ska strax se vem som åker ur idol. har ingen favorit av tjejerna men men endå så måste jag se. Det gick fint på förskolan idag så nu kan man krysa dag 1. Många sötta barn som vill att man ska leka med dom. Hade ju lite problem med det föra gången på praktiken. Fallafl skönt att dom vill att man ska leka med dom. Jag är på en avdelning med barn från 1-5. Dom andra gångerna har jag vat på 3-5 så ska bli kul med små barnen med. Efter förskolan åkte jag hem till Viktor och nu är resan betald ;) coolt nu är man ett steg närmre hihi men nu är det idol om 10 min ska borsta tänderna och sedan se det sedan sussa kuden i morgon ska man ju ta ansvar hella dagen hehe
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!