Eftermidag

Då kom man hem från frilupsdagen. Den var lång kändes som fast den bara var på förmidagen. Är inte van och träna så nu e jag helt slut i kropen. Jag får nöja mej med att jag ska äta god midag som jag vat sugen på i någon vecka nu. Lax, grädfils sås, potattis klyftor. Det e faxtiskt tiktigt gott. Lax är den enda fisken jag gillar. Men tror endå att det är så för många att lax är det enda dom gillar i vår ålder. Barn äter typ allt, dom är inget kräsna det är bra hehe.

Såg på ensam mamma söker nys tycker det är ett mysigt program. Tycker dom borde göra ett licka dant fast för ensam pappa söker kanse. Skulle varit kul det också.

Föresten värkligen ingen som vill hjälpa mej med en desing? Jag har lixom ingen aning om hur man får en.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!