Flytta?? Va?

Så käns det nu. Viktor ringde nys och berätta att hans föräldrar tänkt flytta redan i vår. Han ska flytta med då men endå. Dom hade sakt att dom skulle flytta från huset när han och jag flyttar ihopp om ca 1-2 år (bros på när vi har råd). Men nu ska dom det redan i vår. Dom bor i ett stort gammalt hus nu och ska flytta till en lägenhet. Tror att dom inte orkar fixa med allt som ska fixas med gammla hus. Nu sist för 1 vecka sedan fick dom läka i badrumet där uppe så dom fick laga detta. Viktor fick tillomed ducha hos mig i några dagar. Inte att det är ett problem men lite tråkigt att inte kuna ducha hemma. Men nu e jag endå chokad han ska flytta hehe. äntligen nu börjar idol om 4 min hej så länge
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!