Kaffe

kan detta bli väre? Sedan 2 veckor tillbaka har jag blitt beronde av kaffe. Började med att man fylde år och bjöd på kaffe till farmor. Sedan började det bli av i skolan att man drack ca 2 koppar per dag. En på morgonen och en på eftermidagen. Chit nu e jag suggen igen. Jag antar jag får ta imed har studiedag i morgon. Menar planerar inte att sova än endå. Jag ska ju se Gossip Girl, One tree Hill veckans avsnitt. Men som sakt dom tillomed kallar mig kaffe tant i skolan haha!! Lite roligt tycker jag. Man kallar ju dom som jobbar på förskola / Skola / Fritidshem / Vårdhem med mera är kaffe tanter.. Kaffe kaffe kaffe nej nu blir det kaffe... Hörs
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!