Nu så

Har varit i Stockholm och gjort en massa kul saker... Och när man hälsar på finns inte tid eller ork till att blogga. Men nu så ska jag sätta igång nu när man e hemma igen.

Ifredags kom jag upp till stora staden och kom hem till pappa vi åt tacos det var så himla gott. Sedan gick jag o la mej efter en lång dag. På lördagen gick jag upp vid kl 12 och sedan gjorde ett arbete. Sedan kom pappa hem från att jobbat på globen :P... Då fick jag öpna presenter en plattång från en frisör och en väst. Sedan åkte vi in till stan och såg Arn  - riket vid vägens slut på bio. Riktigt bra var den. Sedan åt vi på en italgensk resturang på söder. Kom hem och såg film sen sommande. På söndagen gick man upp o åt sen åkte direkt till centralen tog tåget hem. Viktor möte mej där så gick vi på Jenssens Böffhus. Så gott. Sen tog vi ett bad hemma o sen sov vi. Så¨väldigt fullt upp.

Nu ska jag städa hörs sen
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!