Torsdag

Har varit en bra dag bästa på länge :) Jag hade jätte skoj i skolan först gjorde vi ett grupparbete men när vi var klara kom vi in på mat och hade jätte skoj. Började skratta åt en sak min kompis sa som var så rolig. Sedan hade vi bild hella eftermidagen. Fick måla med akvarel och akvaryl för första gången någonsin mycket kul. Sedan efter skolan åkte jag till Viktor och sedan åkte vi till stan och fickade. Väldigt mysigt med kaffe och en maräng. Idag tog jag först kaffe kl 8.45 sedan 11.30 sedan 18.00 aså det är sjukt mycket för mig på 1 dag. tror jag blitt kaffe beronde igentligen är det inte alls bra. Men man kan ju inte alls hjälpa det. Nu ska jag se på Amercias next top model och sedan Greek.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!