2009-08-10

Dagen har gott bra :) så mycket lungnare på fritids än på förskola. Inga blöjor och sådant. Barnen leker själva. Du kan typ sitta på din rumpa hella dagen om man vill typ. Fast ja okej så kanse det inte riktigt är men nästan. Det är väldigt roligt allfall.

Den ena tjejen i kollektivet skulle flytta in idag. Men hon har inte dykt upp så kommer väll flytta in en annan dag.

Jag behöver handla mat. Så får gjöras i morgon om Viktor kan. Josse och jag har set på Prinsses protection program och Wild Child. Väldigt tjejiga filmer men det är det vi gillar hihi...

Snart ska min pappa ringa så ska vi göra en adress ändring till mig. Jag har märkt vad som är fel med min ansökan. Man måste kunna visa internet ide, och det har jag inte för har inte visa kort. För övrigt är jag väldigt tröt och ska sova efter pappa och jag fixat det.

Vad har du gjort idag?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!