Lördag.

Nu är det lördag. Gårdagen var väldigt bra hemma hos Sara. Räkro och kräftor var jätte gott. Vi fick salad och bröd till. I kväll blir det andra saker att göra. Ska ut på en natt clubb med Moa och hennes systrar. Ska också bli kul. Sen blir det jobb på måndag. Känner redan ongesten. Vill fotrsätta leva livet och vara ledig. Men det skulle aldrig funka. Man är ju inte föd med pengar hehe. Tänk jag ska börja en ny skola om 1 vecka. Nya klasskmrater och nya lärare. Ingen känner mej eller jag dom. Första intryck kan vara svårt ibland. Men jag ska faxtiskt vara mig själv det är viktigt.

Nu är Josse på väg hit. Mysigt. Hon har flyttat hem nu.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sandra

Hej!!!

Det har hänt mycket. Kul att ni hade det roligt i höllviken och på kräftskivan. Hatar att jag själv var upptagen. :( Men vi kanske kan försöka träffas snart igen. Du som ska börja jobba och gå i en ny skola. Lycka till med det. :) Kram

2009-08-08 | 19:45:12




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!