Lovefilm

Det var så att jag fick ett present kort med 200 kr på av min kompis på LOVEFILM och det innebär 8 hyrfilmer gratis. Jag skulle göra mig medlem idag så råkade jag göra fel, så nu finns det presntkortet kvar.
Så nu undrar jag vill någon ha det? Kommentera i detta medlenadet då...



Ja nu är det snart lägdaks. Käns konstigt. Tur jag är väldigt tröt. Josse har inte kommit tillbaka än så tror jag måste skicka ett sms om att hon får komma snart hehe... Under kvällen har jag mest sutit inne på gratisbio och lovefilm. Fått en del samtal från min mamma och så med. Men skönt med en lung kväll. Jag måste erkäna jag är väldigt nervös in för jobb i morgon. Många barn och namn jag ska kunna lära mig i veckan.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!