Vällkommen denna nya vecka

Så vad ska hända denna veckan? Jo skolan är ju klart. Vara med vännerna är en annan sak som jag ska göra.
Idag har jag varit vaken sen kl 05:45 för att jag sov hos Viktor och han börjar ju jobba tidigt.

Imorgon börjar dom flesta jag känner högskolan. Vill säga lycka till till er allihoppa. Var inte för nervösa.

S
nart kommer Moa och hälsar på mig i skolan. Alltid kul ju. Hon har varit så nyfiken på hur det är här. hehe
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sandra

Hej Julia! Hoppas du hittar ett par snygga bågar nu. Ska bli kul att se hur du ser ut i glasögon, har problem med att föreställa mig det. :P Själv har jag börjat högskolan i tisdags. Det gick ganska bra. Full rulle nu direkt. Förhoppningsvis kommer man in i det fort. Har problem att få tag i böcker få nog beställa dem, tyvärr. Hade hellre lånat dem. Ha det bra. Kram

2009-09-02 | 18:51:11




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!