Idol Malmö Arena

Först var vi i Malmö Arena på torsdagens genrep och det var kul. Men det slår inte direkt sändningen på fredagen. publiken slår lågt Mellodifestivalen med hästlängder. Vi startade vågen i ca 5 minuter utan att Jidhe eller någon konvasterier sate i gång det. Någon kille nära oss startade hella arenan att säga: andra sidan är ni klara? så svarade dom jajamänsan fattas bara. Jätte kul :D På torsdagen hände även att Josse fick ta bild med Anders Bagge. Då var hon överlycklig :D På fredagen satt vi backom Green Room. Man såg mig på tven varje gång dom hade Green Room :P Så håll utkick hehe


Denna veckans Idol gick i går. Jag satt hemma bänkad och klar. Ja gissa då får jag ingen bild till min tv :( så har inte set idol än. Så ska nog strax ta mig in på deras hemsida. Måste ju kolla :D Men fick veta av en vän att Erik och Calle är i final. Lätt bra fast jag hade tippat att Tove och Erik skulle vara det.

Så Idol fans vem vill ni ska vinna?:D

Arenan

Bagge och älskade Josse
Green Room
Calle
Tove
Tove

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


petra

Erik kommer vinna

2009-12-06 | 10:03:19
....

kan du inte videoblogg ngn gång ?

2010-01-02 | 15:06:35




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!