Denna Helgen

Hej alla :) Kom hem i går kväll. I fredags så var jag ju hemma hos Tette och åt midag och fixade mig fin. Vi gick genom hella Vellinge hem till Fredrik. Där var vi ca 1 time. Sedan fick vi springa till bussen. Vi han med den som tur var. När vi kommer in till Malmö central så bestämmer Fredrik sig att han vill inte med till slakthuset, utan ska åka till en tjejkompis. Så vi stod 30 min ute och väntade på henne. Sedan bar jag, Tette, Micke, Jonatan till Slakt. När vi väll kommit in ska alla på toa utom jag. Det var nervöst, man gick där och letade och letade på det stora stället. Sprang runt där i 30 min och letade.  Men sedan hittade jag på dansgolvet  med thenco och dansade alla tills vid 3 på natten. Sen fick vi skynda till bussen dom skulle hina med. Men dom misade den ändå. Viktor hämtade mig. Så dom fick ta en taxi hem. Mina tår gjorde jätte ont efter att gått i högklakat för första gången. Men det blev först problem när vi skulle hem.

På lördagen kl 7 vaknade jag och Viktor upp. Så gick direkt in i duchen. Jag kommer på att jag glömt mina stövlar jag brukar gå i hemma hos Tette så viste jag skulle få gå i dom högklakade fast jag hade ont i föterna. Men sen fick vi sätta oss i bilen och köra till Vellinge hämta upp Tette, Micke och Fredrik. Sen började den långa bilresan till Göteborg. Tog 3 timmar upp. Jag och dom andra 3 sov och Viktor körde. Det var inte så svårt och hitta en pakerings plats i ett pakeringshus. När vi kom fram till Scandinavium där Melodifestivalen skulle vara satte vi oss på Mc Donalds där och fickade innan insläpp. Det blev daks att gå in och vi satt på parket 14 raden. Mycket bra platser. Jag och Viktor gillade Alcazar och Marie Sederholts bidrag men dom andra 3 inget bidrag.

 Efter förestälningen gick vi upp på avenyn, för att äta midag. Blev på Hard Rock Caffe. Väldigt god matt 3 av oss åt faittas och en åt rebenfjäll och en makroner med kasler. Men det var inte det lätaste att få ett bord. Först skulle vi få vid bowlingen sedan var där fullt. Så fick vi plats i kälaren som tur var. Blev mysigt endå. Fans en bar och så där nere. Sedan bar det av till bilen och 3 timmar hem. Jag sov under bilresan hem, men dom andra var vakna. Fick sms av Pernilla om vilka som gått vidare och då blev jag ganska så chokad på Carolina Fonugglas kom till andra chansen. Den var bara konstig. Men de har jag alltid tyckt om henne. Sedan lämnades dom av och Viktor och jag åkte hem till mig. Det första jag gjorde var att somna i sängen dirket.

Detta var min helg :) hur var eran?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Caroline

tack så jättemycket! :D gud vad glad jag blir XD

2009-02-08 | 15:48:35
http://miniblondy.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!