Disney Channel

Såg nys dom två första avsniten av Sonny With A Chans med Demi Levato. Första var okej men sen andra var bätre. Man kan värkligen säga att Dinsey har satsat på Demi. För nu har hon denna nya serien och spelat in en cd i sommras och varit med i Camp Rock och spelade in The Princess protecon program med Selena Gomes. Vet inte när den filmen kommer ut men någon gång under året. Själv är jag stort fan av henne och des värse disney stjärnorna :D Tycker de är kul att dom satsar på dom som värkligen är duktiga.

Här är några av mina favoriter som jobbar åt Disney:
Demi Levato

Maliy Cirus (felstavning jag vet)
Jonas Brothers med Zac Efron http://www.namnlista.se/174/
Selena Gomes som för övrigt har jätte fint hår på denna bilden
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kalle

det enda jag kan om disney är teckande figurer haha. eller ja. elton john gjorde nåt filmmusik till lejonkungen eller nåt... kan verkligen nada

2009-02-10 | 22:33:56
http://elviskalmar.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!