Måndag

God morgon nu har jag varit vaken i 1 time ungefär. Sov hos Viktor så det är därför. Han börjar jobba kl 7 så han körde mej hem innan hans jobb. Skönt och vara hemma innan skolan tycker jag. Mycket lättare buss väg härifrån än hemma hos honom till skolan. Nu ska jag ta mej lite frukost, det ska bli gott...

Har precis fixat svenskan. Ska ha redovisning idag på Upplusningen med Emma, Tilda och Marie. Det enda jag behövde fixa var stöd ord. Det gick snabbt. Jag vet sista sekunden att göra det men det är lite sådan jag är.
Annars så har vi också mäniksor i behov av stöd. Vi ska börja med vårt arbete. Jag har skrivit inleding och Fråge ord. Så nu ska jag bara börja leta fakta. Jag ska skriva om döva. Så då kan man undra finns det någon möjligt viss som läser min blogg här som är det?

Ha det fint idag :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


daniella

Jag är inte döv men jag har gjort ett arbete om döva på teckenspråks lektionerna =)

2009-02-02 | 08:59:47
http://missdani.blogg.se/
Gynning

HAha nej. Helgen har varit fullrulle.

Ha en bra måndag sötis.

2009-02-02 | 14:53:38
http://frokengynning.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!