Musikal

Igår kväll var jag med Viktor. Vi gjorde mat och så. Inget speciellt hände. Idag har jag gått i skolan suprie suprie. haha skoja bara det är ingen nyhet inte. Under förmidagen var vi på musikal som som 3orna på estet linjen satt upp. Blods bröder. Väldigt dramatisk och bra. Esteterna är duktiga. Själv skulle jag vilja spela tjater. Men har aldrig gjort det. bara något sådär enstaka gång när man får uppgift i skolan. Men då har det varit kul. Jag tror att med övning kan man spela tjater. Dock musikaler kan jag läga på hylan kan inte sjunga. Men jag älskar dom som tillexempel Greas.

Senare kommer Tilda hitt ska se film o äta tacos ska bli gott ;) Vad ska ni göra idag?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!