Samtal

Jag har pluggat klart nu allfall käns det som. Men man kan alltid lägga ner mer tid om man nu orkar. Jag ringde Viktor innan:
Jag: Jag har lust att hitta på något, typ spela biljard eller något.
Viktor: Men inte idag det är ju måndag.
Jag: blää då blir det att jag pluggar en time sen e det mat och sen ta det lungt och sen plugga igen i kväll innan man somnar. Så tråkigt.
Viktor: Men vi kan ju åka och köpa en trisslott och se om vi kan flytta hemifrån?
Jag: yes, låter roligt.

Sedan bestämde vi bara att vi skulle åka ut senare när jag ätit midag. Mamma är i stalet tills 19.00 ungefär så blir sen midag idag för första gången. Min mamma har precis köpt denna hästan så det är nytt för oss att hon kommer hem så sent.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!