Fredag = Stan

Ska till bibloteket idag och låna filmen och bökerna En ö i havet. läste dom 4a när jag gick på mellan stadiet flera gånger älskade den serien. jag har hört att den skulle komma som en serie på svt men alltid missat den. igår såg jag att den fanns på bilblan så ska ditt någon gång i eftermidag plus så ska jag träffa My i stan ska handla presenter till Sofia och Sara. hoppas man hittar något till dom. Jag ska bara titta ut något och sen får viktor och jag handla det i morgon för har inga pengar själv. funderar även på att låna linas kvällsbok 2 :) för blev så sugen och läsa den nu efter att set 1an på film. har läst 2an innan men vill igen. dom är värkligen svin bra. nej nu ska man in i duchen lite snabbt
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!