Fredag

Hej, Ingen som svarade på min fråga igår så blir inget inlägg om mina minen från när man varit med pappa på jobb.

Idag ska jag hem till Viktor och sova där. Annars blir det väll inget speciellt. Vad ska ni göra? :)

N
är Tilda och jag kom till skolan i morse fick vi veta att vår första långa lektion var instäld. Då blev man besviken. för man hade ju gått upp tidigt och så. Menar hade vi vetat hade vi börjat 12.10 i stället. Så Tilda, jag och Emma stak in till stan och jag handlade lite. En bok, två kjolar och ett diadem. Inne på H&M så fick man 2 plag betala för 1 på dom som var rea. Så för två tjolar betalade jag 45 kr :P det är toppen bra priser det. Sedan åkte vi tillbaka och åt lunch. Hade religon sedan kominikation och nu e jag hemma. Ska snart paka och åka till Viktor...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Erica

Va jobbigt, då hade du kunnat sova längre. Men det var bra att du hittade kläder :)

2009-01-16 | 17:07:01
http://Ericalook.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!