God eftermidag

Ja då var denna skoldagen slut. Gick snabbt men endå inte snabbt. Roligast var lunchen när vi snackade om Björn Gustavsons lilla abba senarie. Det kom upp fler sketcher med honom och några med Soran. Sedan på vägen hem ämtade jag ut ett paket på posten inehöl bökerna jag bestält. Glad blev jag och exatid att läsa dom. Speciellt sista boken av en prinsessas dagbok. På engelska för finns inte på svenska än. Duktig man är att man ska läsa på engelska. Fast ja jag har ju gjort de med twilight 4 och harry potter 6-7. Jag tycker om den perioden jag är inne i nu med att älska och läsa. Den har legat i sen i sommras. innan sommaren 08 så läste jag kanse bara någon bok sådär i bland. Men har älskat det sen i 4an på grundskolan när jag fick harry potter 1 i mina händer.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!