Home sweet home

Ja då är man hemma efter en helg i Stokholm. I fredags gick jag i skolan och sen åkte jag dirket till centralen och tog tågt. Tåget är alltid som vandligt, 4 timmar med sin ipod. Jag brukar även sova för är så åksjuk. Tur det finns åksjukstableter. När jag kom fram hämtade pappa och Pernilla mej. Blev en lung fredag då vi satt och snackade o så.

L
ördagen var vi och handlade på olicka släten. Men det bästa var nog endå skorna jag köpte hihi. Vi var även i en baby afär och handla bodys, skor, strumpor med mera till den kommande babyn. På kvällen var vi hemma åt god mat. Det blev kött, bakad potatis och vitlökssås. Det är en av mina favorit rätter. Men den som är apsulut favorit är fondy och tacos hehe. Vad är eran favorit rätt?

Söndagen har jag också bara åkt tåg. Mamma hämtade mej vid centralen och sen handla vi och nu är man hemma. Ska sätta mej och läsa i min nya Frida tidning.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!