Nära

Jag var jätte nära att jag fick gå på Malmö comedy Festival. Jag ville se Soran. Men blev inte så för man kunde inte köpa biljeter nu. Det börjar ju om 50 min så kanse inte så konstigt. Fick lixom reda på det idag att de skulle vara. Min kompis My ska ditt. Ni som känner mej vet att jag gilar ju Soran och Björn bäst av alla komiker i sverige. Var även och såg deras turne i höstas. Den var rolig.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Gynning

Igår blev det fest så är rätt trött idag och lite bakis! Kram

2009-01-25 | 14:31:29
http://frokengynning.blogg.se/
Anonym

Fick Dakota Fannig rollen?:S...

Det söög...

2009-01-25 | 14:33:34
Mysan

Hallu... du missade inte så mycket gumman! Soran uppträdde ändå bara en gång (skulle två egentligen) och bara 10 min! jag har filmat honom och fotat så det är nästan som att du var där ändå ;) han körde lite nya skämt och några gamla, men jag gillar det gamla för det är så jävla roligt!! så han fick det att funka idag igen :) hehe. läs på hans blogg vad som hände honom idag, fy vad jobbigt, det är anledningen till att han inte uppträdde båda sina gig.

2009-01-25 | 22:19:35
http://mysanb.webblogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!