Störigt

Hej, jag har haft ett numer som ringer mej och jag vet inte vem dom är. För dom ringer precis när jag är i skolan och har lektion. Det är från Stokholm för käner igen riktnumret det är lixom 08. Det går lixom inte att missa. Pappa ringer mej från stokholm ju men det är inlagt i mobilen. Så det är inte min pappa. Antingen får dom sluta ringa eller så får dom ringa när jag inte har lektion. Man skulle vilja veta vem det är.

Igår läste jag ju min Frida tidning och mitt i tidningen märker jag att dom fixat en förhandsvisning på filmen I taket lyser sjärnorna. Men förhandsvisningen kommer bara vissas i Stokholm. Det är synd om oss som inte alls bor nära Stokholm. Tycker dom kunde fixat i fler städer som Malmö, Göteborg och någon stad längre upp i Sverige. För det gjorde dom 1 gång när jag gick i 9an. Då var jag och såg Prinsen och jag i Malmö. Har dom fixat det innan bör dom gjort det denna gången med! Eller vad säger ni?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anmol

sv: älskar dem, är helt beroende av dem ;)

2009-01-12 | 16:27:40
http://anmols.blogg.se/
Anmol

sv: Jo när ja får tag i den, min kompis sa att hon som skriver höll på att skriva femman men nån hackade och la ut typ vad hon hade skrivit så hon la ner boken :S

2009-01-12 | 16:33:23
http://anmols.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!