Tog fel

Jaha, jag hade visst fel vi börjar igen på torsdag. Wiiee fick en extra dag med lov ;).. Jag har set alla serierna nu. Så bra dom var och så skönt dom är tillbaka :D... Alla berödre en på olicka sätt. När man titade märkte man hur mycket man saknat dom. Men nu är dom ältligen tillbaka.

Idag frågade Lina-Stee om det är okej att gå ut utan smink? Hon skulle ha en smink fri vecka. Det tycker jag är coolt. Min mening är: Jag sminkar mej inte särskilt ofta, bara när jag ska på fest, midagar och liknade. Jag tror det är så för att jag inte orkar sminka mej bara för att jag ska till skolan eller så. Sedan jag har aldrig tyckt det var kul med att sminka mej. Alltid tyckt att de var roligare o läga pengar på filmer och böker tillexempel.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!