Torsdag

Nu är det kväll. Kom hem vid 13 i dag. Igentligen skulle vi haft bild på eftermidagen, men vi fick veta att vår lärare gått bort under lovet. Jag kände henne inte så bra. Man kom till lektoionen och målade och sen gick man hem. Sen var det inte mer med det. Så jag är inte jätte berörd. Mer än att det är synd om hennes 16 åriga sån.

Efter skolan åkte jag till bibloteket för att lämna filmen. Då hittade jag alla bökerna av filmen så nu har man sutit och läst hella eftermidagen. bökerna är som jag mins dom, men är endå bara på första så ni vet. Det var väldigt mysigt, att krypa ner i sängen. Men jag tog bara en pause för att skriva lite för er. Det är skönt och skriva av sig.

Undra vad det blir till midag idag då. Vi får se.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!