Träffa tjejerna :)

Så nu ska jag bara byta om och sen drar jag in till stan. Det ska bli kul. Hoppas vi kan komma överns om någon bra midag vi ska äta ikväll. Det blir sing star o så också. hehe innan Tilda o jag gjorde de i veckan så har jag inte spelat på suppr länge. Oj tiden till bussen drar ihop sej. Hörs i kväll kanse... Vad ska ni göra då? :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Rebecca

fin blogg (:

2009-01-17 | 16:47:04
http://bergeling.blogg.se/
petra

Kom på nu att jag hade glömt att skriva att jag har träffat kändisar =)kanske inga västa stora men någon iaf. När jag läste ditt inlägg så hade jag brottom o tänkte skriva senare. Får bli nu istället.

Jag har träffat Nordman på breezeclub som jag blev fotad med. R.i.o som sjunger shine on på slagthuset som jag krama. sen har man ju träffat på dem här i malmö också ett par gånger på stan o sagt hej.

2009-01-17 | 21:30:04




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!