Vardagen börjar igen

Yes, nu börjar vardagen. Gossip Girl, One tree hill och the secet life of the amercian teenager kom ut idag :D Alla var licka bra som vandligt hihi.. Skolan börjar i morgon också det är inte alls licka kul. Men huvesaken är att serierna har komit. Vad ska ni göra idag?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Camilla

svar: ja :D vilket avsnitt! ha en fin dag.

2009-01-06 | 17:26:55
http://millaans.blogg.se/
Hannah

Heeej :) jag har en liten fråga bara, du behöver inte svara om du inte vill. Jag undrar bara över hur gammal du är? :)

2009-01-06 | 18:44:05
Hannah igen

Oj, jag såg visst det nu ;O haha. 21 är du ja. MEN då har jag bara en liten fundering, när ska du lära dig skriva på ett mognare sätt än en 3-åring?! Jag tyckte först att du såg ut att vara ca 11 år och då hade jag accepterat din stavning och meningsformulering men 21?! Herregud människa, det är synd om dig som inte kan formulera dig korrekt. Hoppas nu inte att du lider av några slags läs-och skrivsvårigheter, för då är det helt okej (: MEN skriv då det i din presentation för guds skull, så att man kan slippa sitta och bli irriterad över att en 21-åring inte kan skriva ordentliget för fem öre. Tack, det var allt för mig. Ha en bra dag!

2009-01-06 | 18:50:07




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!