Smsa

Jag tror jag dör :P
Jag sitter och smsar med Sandra om allt möjligt. Först snackade vi om Harry Potter 6 och så. Sen snackade vi om nya skolrona vi ska börja på. Hon trode jag skulle börja på den tjater linjen. (jag kom inte in).

Sandra: du kan ju spela tjater på fritiden? spella Bella i Twilight?
Jag: Nej vill vara alice.
Sandra: kan tänka mig det. undra om twilight kommer som tjater någon gång?
Jag: nej men som musikal kanse?
Sandra: Det skulle vara kul. kan tänka mej den som musikal. skulle ta bort känslan.
Jag: tänk dig bella brista ut i sång? dumt eller vad?
Sandra: tänk Edward och Jackob i en sjungande duell.
Jag: sluta jag dör.
Sandra: tänk dig charlie sjunga i stälet:) det skulle vara en syn.
Jag: sluta! vill ha Twiligt som det ska vara!

Jag vill nog ha Twlight som den ska vara eller vad säger ni tjejer?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!