Fredag

Här sitter jag med Moa och myser med godis... Vi smsar med vännerna och snackar med vandra :P Här kommer fler bilder från studenten
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


tess

Vilka fina bilder. Jag längtar så sjukt mycket tills jag ska ta studenten nu. Men det dröjer ju bara två år. Usch, två långa år... /:

Vad ska du göra i helgen då? :)

Puss&kram

2009-06-06 | 07:39:54
http://jaklakrokus.blogg.se/
tess

Jo :) det är några år kvar, men man kan ju hoppas att dem går snabbt ^^ hihi

Okej det låter trevligt :) men igår gjorde jag inget faktiskt. Jag var bara hemma & tog det lite lagom lungt :D

Kram kram

2009-06-07 | 08:01:15
http://jaklakrokus.blogg.se/
Sandra

Hallå!!! Bilderna är så fina. Kan inte fatta att vi har gjort det: tagit studenten. Din syster är så gullig på de bilderna. Ditt rum ser riktigt bra ut. Får en att längta efter eget fast det låter lite ensamt enligt dig. Det var bra bilder på jakob. Kan tänka mig att du skulle springa ut om det började regna såna killar. Hihi :) Har du fått din present än eller ska vi hitta en tid vi alla kan träffas och ge den då?! KRAM

2009-06-07 | 13:23:38




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!