Hemma i Malmö igen

Hej alla :)
Kom hem i morse vid 8. Så sov hella förmidagen. Har bara tat det lungt idag vilket behövs om man åkt bil en hel nat. I Stokholm har vi gått på gröna lund (jag åkte inget för är åktsjuk), Såg transformers 2 på bio, Shoppat en massa kläder och en bok och en film. Sen har jag ju fått se min lilla syster en hel del.

Jusst nu sitter jag och vänntar på att min lax och pommes ska bli klara :P Ska bli smarigt i magen.

Ikväll så ska jag bara vara hemma tror jag. fast ja börjar pigna till lite. Får se. Ska nog se på lite Kyle XY köpte första sesongen på dvd ju :D Eller så sitter jag nog och läser lite.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


therese

Gröna Lund är ju för härligt. Men jag är tyvärr inte mycket för sånt där. Blir så lätt illamående, tyvärr! Men vissa grejer kan man ju åka. Shoppa är iallafall alltid roligt. Haha :)

Vad ska du göra i veckan då?

Puss & kram

2009-06-29 | 19:48:47
http://jaklakrokus.blogg.se/
therese

Okej det låter ju som en dunder skön vecka :)

Själv så har man varit & badat, träffat pojkvännen. Fått ner båten i vattnet, så idag kanske man ska åka lite båt. Men får se hur det blir med det. Hihi

Ha en trevlig dag i solen! :)

Kram kram

2009-07-02 | 11:47:06
http://jaklakrokus.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!