Ikea

Idag ska jag, Farmor och Börje åka till ikea. Ska få nya bakar till mina kläder. Finns gardirober men behöver bakar.
Dom senaste dagarna har jag varit med Moa. Ska även vara hos henne i kväll. Ska passa hennes systers lilla valp.

Fick bilder på min student i går av min kusin. Så många och så bra :D

Jag och lilla syster
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sandra

Hallå!! Så söta bild på dig och din lillasyster. Det var ett sött barnfoto på dig oxå, på din skylt. Det såg ut att vara en lyckad student med många fina presenter. Glad att du gillade den du fick av oss. Kram

2009-06-11 | 21:27:56
Gynning

kul med student

2009-06-12 | 19:08:29
http://frokengynning.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!