Allt är som vandligt, men inget som för

Så kännes det för mig idag. Känns som man har så mycket och göra men så lite tid. Har 3 böcker jag pendlar mellan och läser och 12 böcker på väntelista. Ett stort svensk prov om modanismen och religons prov på kristendom och islam om 2 veckor. Sen får vi väll massa små läxor i mellan. Igår fick jag en klocka som ringde måste ta ansvar söka sommar jobb och söka till komvux. Jag vill ha min ensamtid där man kan läsa böcker se film bara sitta vid datan, vara med vänner och Viktor. Men som vandligt tar jag nog mig den tiden. Idag ska jag inte göra läxor bara njuta ska läsa i taket lyser stjärnorna och sitta här och komma på inspration på saker jag kan skriva om...

M
en i morgon eller om någon dag måste jag ta tag i mig själv. Fixat 1 av 2 viktiga saker allfall. Nu ska man bara minas det om en månad också.
  • Minas att gå till komvux om en månad
  • Söka sommar jobb
Säkert ingen som fatar detta inlägget men försökte få fram det hella. Hoppas ni fatar allfall
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Beatrice

sv: hmm , okej. vissa av mina kompisar har oxå förändrats. fattar inte menningen med det!

2009-03-02 | 18:16:42
http://beattriicee.blogg.se/
Beatrice

sv: och ändra sig det är ju helt onödigt! :(

2009-03-02 | 18:23:23
http://beattriicee.blogg.se/
emmelie o delia

åh va kul tjeje tack. kanske skriver om din blogg i veckan:)

2009-03-02 | 19:01:12
http://sunsetavenues.blogg.see




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!