Händer mycket

Nu har vi en mäklare här. Kommer bli en jobbig flytt. För vi har massa saker på vinden och i kälaren som ska rensas ut. Här i lägenheten ska toaläten spolning bli lagad och fläkten i köket. Mitt rum måste målas innan visning. Mamma och jag ska flytta för i maj månad går hennes kontrakt på jobb ut och vi måste flytta till mindre lägenhet än en 3a. Men vi kommer klara det. Det är mycket jusst nu med skolan och tiden efter studenten. Men som jag sa precis jag ska klara detta.

Har pluggat svenska nu i 1 timme så ska ta lite verijason så nu får de bli religon.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Karolina

Tack, ja det är en riktigt bra fråga, men trött är man och plugg har man! FIN design du fått till :)

2009-03-11 | 18:52:38
http://hapiface.blogg.se/
Karolina

Just nu så har jag massor av läxor att göra! USCH! Jag går hantverk textil jag :)

2009-03-11 | 19:34:47
http://hapiface.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!