Rubrik

Skrev i går att jag saknade Viktor och att han skulle komma över. Slutade med att han sov hos mig och vi hade mysigt. I morse kom han på att han stält sig på 15 minuters pakeringen, så han fick springa till bilen. Jag vet inte om han fick någon böter för ståt där hella naten. Han hade det för han trode han bara skulle hämta mig, men jag kände inte för och åka någon stans i går.

Idag redovisade vi docktjatern för 1orna. Det var roligt men jobbigt massa dockor att hålla kol på och så. Men att se dom andras var roligast. Vi hade religon idag och för första gången på riktigt länge hade vi hella lektionen. Han släpper altid tidigare. Sedan ficka jag och Emma i kafiterian och nu är man hemma hos Viktor och ska se american idol. Ikväll ska vi på en tjater på Hipp, hoppas den e bra.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!