Torsdag

Hejsan, Emma och Moa fick uppföra hemliga uppdraget själva idag för att vi inte hade bild. Min mamma fylde år i går hon fick sex and the city säsong 1 av mig. Så nu har hon hella serien. Viktor ska hämta mig snart, då ska vi ut och äta. Men bara kanse imed där ligger en kött bitt i kylen som måste ätas. Så vi får se vad vi väljer.

Är i full gång med att skriva ett arbete som inte gåt något vidare. Hitar inte alls någon införmation. Men får kämpa på hej och hå. Det är om Lerning by doing av John Dewey en pedagogik.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elena

hehe det är lugnt =P jag är bara fortfarande liten =P

2009-03-26 | 18:15:53
http://elenasobrino.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!