Lördag

Skogen var underbar i dag. Jag, Moa, Emma och Viktor åkte till Söderåsen i natsunlaparken som kallas koppar hatten. Grillade hamburgare och kollade på naturen. Vi åkte upp för bärget med bilen och vandrade där. I morgon ska jag och Viktor åka till Tyskland handla till min student. Känns som att man bara kommer sitta i bilen hella dagen i morgon. Åka över born till Danmark, igenom Danmark sen båt 1 timme till Tyskland sen borderchop och tillbaka igen.

Hur var er valborg?
:D min var toppen, en sån där kväll man kommer minas
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Michaela

shoppat lite.. tagit det lugnt och myst med pojken :D

2009-05-03 | 10:49:12
http://mejx.blogg.se/
Gynning

Ja min Valborg var också bra!!



Fortsatt trevlig dag vännen

2009-05-04 | 15:47:14
http://frokengynning.blogg.se/
Sandra

Hallå!!!

Kul att du hittade ett hem till lilla Mu!! Vad skönt. håller tummarna för att du får det där stället. Min valborg var kul: lyssnade på min mamma som sjöng i en kör och såg sen på film med en kompis men det blev ett fasligt springande vi hittade inte varandra först. Hihi... Min helg har varit bra: lugn, kompis plus enormt med läxor för nästa helg ska jag på lördagen hjälpa till på min syrras konfirmation. :) Kul med praktiken synd att du inte var ledig... Det var skönt med lite ledighet för mig. Kommer bli lugnt och skönt efter kristi himmelsfärd. Vill gärna hänga på någon rolig grillning i framtiden. Snart tar vi studenten: blandade känslor där. Hoppas du hittade vad du skulle i Tyskland, vill gärna veta vad du skulle köpa!! KRAM :)

2009-05-04 | 20:18:50
Anonym

det var verkligen underbart i skogen. vem var det nu som vann pinntävlingen? var det du? inte jag i alla fall. hoppas man inte måste sova i den där Liastugan någon gång - den var rätt läskig! ^^

2009-05-05 | 21:26:34




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!