Mycket att göra

Bloggen har fått lida. Jag har fått ett rum att hyra. praktik raporten är nu gjord. men den tog tid. fixat ett hem till min katt. så lilla mu är nu lämnad. jag har jobbat långa dagar. men nu kanse jag kan ta de lite lungt. jag hoppas det. på fredag ska jag hem till Moa och vara med henne och sandra se Twilight och äta mat. på lördag är det bal med viktor. på tisdag ska jag till en folkhögskola på en interjuv. men just nu ska jag ta de lungt brodera och se serier jag är efter med.

Varje gång jag går in på min bloggsida finns inte hedarn. Moa sa samma sak igår. så nu frågar jag er är min heder borta?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mikos

Ja den verkar vara borta, jag ser den inte heller... :(

2009-05-07 | 09:39:02
Anonym

ne den finns nog där, säkert bara en slö server som inte orkar visa den.

2009-05-07 | 22:35:54




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!