Tisdag

Var på en interjuv idag för sundsgårdens folkhögskola om dyslexi linjen. Nu hoppas vi bara att det går bra. Får svar om det på måndag. Jag har också träffat Sofia och fickat på centralen. Blev en kort ficka men det fick gå. Har varit med Viktor och ätit midag här hemma också. Blev kött, vittlöksås och pommes. Så gott det var.

Moa och jag sankar om att sova hos mej och ta med hennes hund hitt. Tycker jag låter roligt. Så det måste göras. tror även att Moa och jag blitt beronde av crash bandikot. Vi måste spela snart igen!

Viktor är så fundersam på vad han ska ge mej i student prisent. Finns många alternativ. Åka i europa till kamping. åka till Hamburg och gå på natt clubb. Åka till något av tolina Baken, toli eller Liseberg. Så något av allt detta blir det.

Nu ska jag se på serier som Greek, Gossip Girl, One tree hill och den nya om jonas broters
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Marina

Hej! Hoppas din dag varit underbar och att det gick super på intervjun, håller tummarna!



Kika gärna in på min blogg och testa dig själv "Vem i familjen Cullen är du mest lik?" och "Vem i familjen Cullen är din perfekte pojkvän?" Jag blev Edward Cullen i båda testerna, åh visst är han snygg?! :D

2009-05-12 | 19:42:13
http://ironic.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!